Kontakt

+386 1 2411 151
gaja.zagerkocjan@ff.uni-lj.si

Govorilne ure

po predhodnem dogovoru preko e-pošte

Kabinet

132

Oddelek za psihologijo

izr. prof. dr. Gaja Zager Kocjan

Gaja Zager Kocjan je leta 2012 diplomirala na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, leta 2016 pa je na istem oddelku doktorirala s področja psihologije osebnosti. V asistentko za psihologijo je bila prvič izvoljena leta 2012, leta 2018 je prejela naziv docentke za občo psihologijo, leta 2024 pa je bila izvoljena v izredno profesorico za občo psihologijo. Raziskovalno se ukvarja s subjektivnim blagostanjem in duševnim zdravjem ter raziskuje njune dejavnike, od stabilnih osebnostnih lastnosti do situacijskih vplivov. Zanima jo vloga, ki jo imajo stabilne medosebne razlike pri vsakdanjem delovanju posameznikov. V zadnjem času se osredotoča na dinamične vidike osebnosti, tj. na razumevanje fluktuacij v vedenju, mišljenju in čustvovanju posameznika v različnih situacijah skozi čas in dejavnikov, ki te fluktuacije pojasnjujejo. Od leta 2023 je sourednica revije Journal of Happiness Studies. Je tudi vodja ARIS projekta Dolgotrajni covid kot zapuščina pandemije: psihološki simptomi, psihosocialni dejavniki in posledice (J5-4591).

Obvezni predmeti

Izbirni predmeti

Sodelavke in sodelavci oddelka

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja