Kontakt

+386 1 2411 146
tadej.kosmerl@ff.uni-lj.si

Govorilne ure

torek 15.00 do 16.00 ob predhodni najavi

Kabinet

419

Oddelek za pedagogiko in andragogiko

doc. dr. Tadej Košmerl

Dr. Tadej Košmerl je znanstveni sodelavec in docent za andragogiko na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, na katerem izvaja predmet Procesi socializacije odraslih in sodeluje v projektu Generativna umetna inteligenca v izobraževanju. Raziskovalno se ukvarja z izobraževanjem odraslih za trajnostni razvoj, digitalno transformacijo v izobraževanju odraslih, mednarodno politiko izobraževanja odraslih in transformativnim učenjem odraslih.

Košmerl, T. (2021a). Kombinirani raziskovalni pristopi kot način združevanja kvalitativnih in kvantitativnih metod. Sodobna pedagogika, 72(1), 88–107.

Košmerl, T. (2021b). Od kolonialnega učenja do izobraževanja za trajnostni razvoj: Pregled izbranih konceptov izobraževanja o globalni soodvisnosti. Andragoška spoznanja, 27(1), 101–120. https://doi.org/10.4312/as/9834

Košmerl, T. (2024). Liberalism all the way down? Multilevel discourse analysis of adult education for sustainable development policies. European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, 15(3), 261–279. https://doi.org/10.3384/rela.2000-7426.5167

Košmerl, T., Gontarska, M., Kim, Y. in Guimarães, P. (2020). Helping to postpone the last whimper: Adult learning and education for sustainable development in the National Energy and Climate Plans of Poland, Portugal and Slovenia. Andragoške studije, 1, 53–76. https://doi.org/10.5937/AndStud2001053K

Košmerl, T. in Mikulec, B. (2019). Primerjava izobraževanja odraslih v Sloveniji in Nemčiji: Ljudske univerze in Volkshochschulen. V E. Mermolja, A. Benko, A. Grželj in N. Ličen (ur.), Soustvarjamo družbo znanja: Zbornik ob 60-letnici Zveze ljudskih univerz Slovenije (str. 24–33). Ljubljana: Zveza ljudskih univerz Slovenije.

Košmerl, T. in Mikulec, B. (2021). ‘You have to run it like a company’: The marketisation of adult learning and education in Germany and Slovenia. European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, 12(1), 47–63. https://doi.org/10.3384/rela.2000-7426.ojs3466

Košmerl, T. in Mikulec, B. (2022a). Ekopedagogika: Izobraževalni koncept in družbeno gibanje za trajnost planeta. V: L. Škof in I. Navernik (ur.), Eko, zeleno, modro, trajnostno v humanistiki (str. 209–220). Ljubljana in Koper: AMEU – Institutum studiorum humanitatis; Gibanje TRS; ZRS Koper.

Košmerl, T. in Mikulec, B. (2022b). Izobraževanje odraslih za trajnostni razvoj v luči teorij transformativnega učenja. Sodobna pedagogika, 73(2), 11–25.

Košmerl, T., Miroshnikov, M., Aderibigbe, A. S. in Guimarães, P. (2022). UNESCO’s global reports on adult learning and education: Conceptual elements and political priorities in Nigeria, Russia, and Slovenia. Sisyphus, 10(3), 186–205. https://doi.org/10.25749/sis.25583

Košmerl, T., Radovan, M. in Makovec Radovan, D. (2024). The funding puzzle in adult education for sustainable development: A case study of Slovenia. Sustainability, 16(18), 8239. https://doi.org/10.3390/su16188239

Mikulec, B. in Košmerl, T. (2024). 30-letnica revije Andragoška spoznanja. Andragoška spoznanja, 30(2), 3–13.

Mikulec, B., Kump, S. in Košmerl, T. (ur.). (2021). Premisleki o izobraževanju in učenju odraslih: Andragoška dediščina Sabine Jelenc Krašovec. Znanstvena založba Filozofske fakultete v Ljubljani. https://doi.org/10.4312/9789610605461

Rathmann, M., Guimarães, P. in Košmerl, T. (2023). Digital transformation and adult learning and education policies: The cases of Germany and Portugal. V: L. Breitschwerdt, J. Schwarz, & S. Schmidt-Lauff (Eds.), Comparative Research in Adult Education: Global Perspectives on Participation, Sustainability and Digitalisation (str. 109–124). Bielefeld: wbv Publikation.

Singh, S., Ehlers, S. in Košmerl, T. (2023). Transitions in the policies for the education of adults: Comparing the funding regimes in Denmark and Slovenia. V: L. Formenti, A. Galimberti in G. Del Negro (ur.), New Seeds for a World to Come: Policies, Practices and Lives in Adult Education and Learning: 10th ESREA Triennial Conference (str. 265–270). Milan: Ledizioni. https://doi.org/10.5281/zenodo.8017866

Obvezni predmeti

Izbirni predmeti

Sodelavke in sodelavci oddelka

Dogodki

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

26. 11. 2024
Znanstvena založba, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pogovor o novi znanstveni monografiji Gustav Mahler – perilegomena k njegovim simfonijam 1-7

26. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna konferenca: Glasovi prihodnosti: Pomen poezije v sodobnem izobraževalnem sistemu

21. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Cikel pogovornih večerov: etnološke in kulturnoantropološke vsebine v učnih načrtih