V LS imam redno govorilno uro v živo ob četrtkih od 11.15 do 12.00. Ostale dni sem študentom vsak dan na voljo po dogovoru po Zoomu. Prosim, da uporabljate uradni fakultetni email za prijavo.
Kabinet
317
Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko
izr. prof. dr.
Andreja Retelj
Študij nemškega jezika s književnostjo na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Od 2006 do 2014 zaposlena kot učiteljica nemščine na Gimnaziji Novo mesto. Od novembra 2014 zaposlena na Filozofski fakulteti. Od 2012 asistentka, od 2017 docentka, od 2023 izredna profesorica za didaktiko nemščine na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Študijska in raziskovalna bivanja: Bayreuth (2002/2003), Regensburg (2004) Göttingen (2006), Mannheim (2016, 2017, 2018), Schwäbisch Hall ( 2016), Tromso/Norveška (2021, 2022).
Raziskovalno se ukvarja z didaktiko terciarnih jezikov, večjezičnostjo, IKT v izobraževanju in izobraževanjem učiteljev tujih jezikov.
Je predsednica maturitetne komisije za nemščino na splošni maturi in članica strateškega tima projekta JEŠT. V letu 2022 je bila imenovana v delovno skupino za pripravo strategije za urejanje jezikovne politike do leta 2030 na MIZŠ in članica skupine za prenovo učnih načrtov iz nemščine.
Andreja Retelj je članica Senata FF.
V študijskem letu 2021/2022/23 je opravljala vlogo namestnice predstojnice Oddelka za germanistiko.
Izvirni znanstveni članki v zadnjih 5 letih
2022
RETELJ, Andreja. Entwicklung der digitalen Kompetenz von angehenden DaF-Lehrkräften an der Universität Ljubljana. Folia linguistica et litteraria. [Online ed.]. 2022, br. 41, str. 139-161, ilustr. ISSN 2337-0955. https://folia.ac.me/image/41/Folia_41.pdf, DOI: 10.31902/fll.41.2022.7.
RETELJ, Andreja. Einstellungen von slowenischen DaF-Lehrenden zur Mehrsprachigkeit. Palimpsest : international journal for linguistic, literary and cultural research. 2022, br. 13, god. 7, str. 269-282, tabele. ISSN 2545-398X. https://js.ugd.edu.mk/index.php/PAL/article/view/5216/4535, DOI: doi.org/10.46763/PALIM22713269r
RETELJ, Andreja. Digitalne zmožnosti učiteljev tujih jezikov po epidemiji covida-19. Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko. 2022, letn. 37, [št.] 3/4, str. 23-37, tabele. ISSN 0353-1392.
RETELJ, Andreja. The principles of multilingual pedagogy – taking a closer look at Slovenian curricula for German as a foreign language for elementary school = Prinzipien der Mehrsprachigkeitsdidaktik – slowenische Daf-Lehrpläne für Grundschule unter der Lupe. Studii de ştiinţa şi cultura. [Spletna izd.]. 2022, vol. 18, nr. 2, str. 75-85. ISSN 2067-5135. http://www.revista-studii-uvvg.ro/files/SSC%202022/SSC%20nr%202%20-%20i…. [COBISS.SI-ID 111334147]
RETELJ, Andreja. A lexical error analysis in written texts by learners of German as a foreign language = Die Analyse der lexikalischen Fehler in geschriebenen Texten von DaF-Lernenden. Studii de ştiinţa şi cultura. [Spletna izd.]. 2022, vol. 18, nr. 3, str. 111-120, tabele. ISSN 2067-5135. http://www.revista-studii-uvvg.ro/files/SSC%202022/SSC%20nr%203%20-%20s….