Zbirka vaj iz pedagoške statistike
Oddelek za pedagogiko in andragogiko
V monografiji so predstavljena teoretična izhodišča in rezultati empirične analize sodelovanja med šolo, starši, posamezniki in institucijami v skupnosti, ki je pogoj uspešnosti prizadevanj za otrokov razvoj in učenje. Ugotovitve kažejo, da je sodelovanje v sicer različnem obsegu prisotno na vseh področjih, ki so jih avtorji raziskovali, potrjujejo pa tudi predpostavko, da je težko govoriti o tipični slovenski osnovni šoli, vsaj ko gre za njeno velikost, organiziranost ali umeščenost v lokalno skupnost. Letni delovni načrti šol praviloma vsebujejo vsaj osnove za načrtovanje sodelovanja s skupnostjo, pri neposredni oceni pa je tako na manjših kot na večjih šolah zaznati različno intenzivnost sodelovanja, značilni pa sta tudi pestrost in prepletenost njegovih oblik. Primeri dobre prakse kažejo različne načine vzpostavljanja kakovostnega sodelovanja, pri katerem imajo pomembno vlogo šolski svetovalni delavci, ki najpogosteje oblikujejo sodelovalno mrežo.
Leto izida: 2016
Št. strani: 201
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612378233
Zbirka: Razprave FF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI