Razpotja predšolske vzgoje: od optimalnega učenja in razvoja otroka k razvoju njegovih temeljnih spretnosti
Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Knjiga ponuja celovit vpogled v samoregulativno učenje (SRU) v digitalni dobi ter raziskuje, kako se lahko učenci vseh starosti iz različnih izobraževalnih okolij učinkovito učijo v spletnih učnih okoljih. Spletno učenje zaradi svoje prilagodljivosti in odprtosti zahteva od učencev prevzemanje aktivne vloge pri upravljanju lastnega učnega procesa. To vključuje organizacijo časa in učenja ter sposobnost samostojnega reševanja izzivov in iskanja ustreznih učnih strategij. Za podporo prehodu k bolj samostojnemu učenju knjiga predstavlja praktične in preverjene didaktične pristope, ki jih lahko izobraževalci uporabijo za spodbujanje ter krepitev razvoja SRU pri učencih v spletnih učilnicah. Knjiga obravnava tudi širše izzive in priložnosti intenzivnejše integracije tehnologije v izobraževanje ter ponuja dragocen vpogled v trende e-izobraževanja, ki bodo v prihodnjih letih oblikovali učne prakse na vseh stopnjah in vrstah izobraževanja.
Leto izida: 2025
Št. strani: 212
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612975722
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI