Medvrstniško nasilje v šoli

Medvrstniško nasilje v šoli

Avtor: Katja Košir, Sonja Pečjak, Tina Pirc

Pred vami je druga, dopolnjena in razširjena izdaja knjige treh avtoric, ki se v slovenskem prostoru že več kot desetletje ukvarjajo s preučevanjem tega - v šolah močno prisotnega pojava. Že prva izdaja knjige iz leta 2014 je predstavljala sintezni prikaz obravnave medvrstniškega nasilja v šolah; druga izdaja pa pomeni nadgradnjo in posodobitev prve v več pogledih. Najprej v tem, da poskušajo avtorice vpeljati spremenjeno terminologijo poimenovanja oseb, ki sodelujejo v medvrstniškem nasilju. Namesto izrazov nasilnež in žrtev, ki še dodatno (stereo)tipizirata učence, predlagajo rabo izrazov "učenec, ki izvaja nasilje" in "učenec, ki doživlja nasilje". V letih od prve izdaje je zelo porastlo število raziskav, ki so pripeljale do boljšega razumevanja pojava medvrstniškega nasilja, npr. različnih oblik spletnega nasilja, dinamike medvrstniškega nasilja v obdobju mladostništva in novih instrumentov, kar vse posledično lahko prispeva k večji učinkovitosti preventivnih in intervencijskih pristopov.

Leto izida: 2021

Št. strani: 316

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789610604235

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 24,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja