Gotska arhitektura in kiparstvo: evropska umetnost poznega srednjega veka I, 3. izdaja

Gotska arhitektura in kiparstvo: evropska umetnost poznega srednjega veka I, 3. izdaja

Avtor: Tine Germ

Prenovljen učbenik je pripravljen po sodobnih načelih obravnave študijske vsebine, ki klasični način kronološkega pregleda razvoja zahodnoevropske gotske arhitekture in kiparstva združuje s tematskim pristopom. V kratkih uvodnih poglavjih so orisana temeljna vsebinska izhodišča: geneza sloga, časovni okvir in regionalna pogojenost, najpomembnejše arhitekturne oziroma kiparske naloge, položaj umetnika, stavbarske in kiparske delavnice, bistveni ikonografski poudarki itd. Zgodovinski pregled je zastavljen kot predstavitev ključnih spomenikov, njihovih značilnosti, pomena za razvoj sloga z opozorilom na časovno in regionalno pogojene specifike ter ikonografske vidike. Izbor sledi široko sprejetemu kanonu z razvojnega vidika bistvenih umetniških del, ki omogočajo dovolj celovit vpogled v umetnost poznega srednjega veka in razumevanje dejavnikov, ki so jo oblikovali. Pomembna prednost prenovljene izdaje je kvalitetno slikovno gradivo, ki kot vizualno dopolnilo besedilu prispeva k boljšemu razumevanju snovi.

Leto izida: 2022

Št. strani: 327

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789617128604

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 29,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

11. 04. 2025
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Barok v Sloveniji, razstava v Narodni galeriji

11. 04. - 12. 04. 2025
Oddelek za psihologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Kadrovski vikend 2025

09. 04. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Vabilo na drugi strokovni seminar Podpiranje sočutja in sodelovanja z in med mladimi

08. 04. 2025
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Delavnica: Lektoriranje na odru

02. 04. 2025
Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Simpozij: Pomen mednarodnih raziskav znanja za razvoj šolstva