Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Interaktivna doživljajska delavnica MandalaLab v okviru mednarodne konference »Hearth Summit« v Ljubljani

(Od leve proti desni): Nina Petek, Urban Kordeš, Matej Andraž Vogrinčič in Tim McHenry

Programski skupini Slovenska zgodovina se bo pridružil Rory Archer

Rory Archer se bo programski skupini Slovenska zgodovina pridružil 1. julija.

Doc. dr. Ana Sarah Lunaček Brumen prejela priznanje Univerze Arba Minch

Doc. dr. Ana Sarah Lunaček Brumen z rektorjem in prorektorjem Univerze Arba Minch